Logo

Setkání HR mozků z celé České republiky. Pojďme networkovat, sdílet best practices a odnést si inspiraci, kterou jinde nenajdete!

4. 4. 2024

9:00 - 18:00
Clarion Congress Hotel Prague
Webinar
Koupit lístek
Logo

Máme za sebou veletrh pro lidi z Ukrajiny “Stands for Ukraine”, který proběhl v květnu 2022. Během něj jsme pomohli 1500 ukrajinským uprchlíkům a 60 zaměstnavatelům se na akci propojit a díky dalším iniciativám získat možnost férového zaměstnání.

HR BRAINS?

Mozky zapojíme během celé akce opravdu dostatečně. Celý program proběhne formou panelových diskuzí na jednotlivá HR témata, kde si vzájemně nasdílíme různé pohledy, které se v rámci firem často liší. Víme, že není HR jako HR. Některé oddělení má jednoho zaměstnance a někde jsou jich desítky. Činnosti jsou podobné, ale mají svá specifika z pohledu demografie firmy (místo, velikost, zaměření). Společně tyto odlišnosti prozkoumáme.

Co vlastně HR dělá?

V HR Brainstorming se dlouhodobě snažíme zvyšovat hodnotu HR ve firmách. V naší každodenní praxi se stále více ukazuje, že mnoho lidí vůbec netuší, co práce v HR obnáší, a jak velké portfolio činností a vědomostí musí umět taková HR odbornice nebo odborník pokrýt. Reakce na tuto otázku se někdy téměř neliší od těch, které jsme dostali ve školkách během diskuzí s dětmi předškolního věku. Posuďte sami:

“Ejčár je asi kouzelné zaklínadlo “když tam slyším čááár”.
“HR asi něco někam hrne. Asi dělá na stavbě.”
“HR si hraje jako my (děti ve školce).”
“Na HR, tak tam asi někam stále pospíchají, jsou hrrrr.”
“HR - tak to nevím. Asi to nic neznamená.”
“No, slyším v tom “rejč”, asi to bude mít spojitost se zahradníkem”

Právě proto je naše konference zaměřená na praktické sdílení a osvětu jednotlivých oblastí širokého světa HR. Chceme dát prostor těm kolegyním a kolegům, kteří realizují různě složité HR projekty a mají k tématu skutečně co říct. Těšíme se i na vaše hlasy z publika a na maximálně otevřené diskuze, proto po celý průběh konference zajistíme také bezpečné prostředí pro anonymní dotazování.

Konference bude rozdělena do dvou částí.

Během dopoledního bloku proběhnou hned tři panelové diskuze.

V odpoledním bloku budou moct účastnice a účastníci naší konference brainstormovat na všechna témata s těmi nejzkušenějšími odborníky a sdílet své vlastní vědomosti a zkušenosti s ostatními kolegy z HR u některého z kulatých stolů.

Na závěr akce nás čeká společný networking.

Během celého dne se budete moct zapojit také do tomboly o ceny od našich vystavovatelů a partnerů.

Program konference

  • 8:50 - 9:00 Úvodní slovo, zahájení konference
  • 9:00 - 9:40 | 1. panelová diskuze

    Hodnota HR ve firmě - jak se o ní bavit s vedením?

    Naší dlouhodobou misí je zvyšování hodnoty HR ve firmách. Je tedy jasné, že toto téma nemůže chybět ani na naší konferenci. V rámci diskuze si odpovíme na tyto otázky:

    • Kdy je HR pro vedení skutečným strategickým partnerem?
    • Jak na správně nastavený HR Controlling/Reporting?
    • Co všechno je práce HR a co už ne?

    Zakladatelka komunity, Interim HR Manager

    HR Brainstorming

    Členka představenstva

    Oncomed Manufacturing

    Ex-CEO Talentwork, CEO PeopleBoard.ai

    Talentwork s.r.o.

    Head of Compensation / Benefits & HR administration

    Skanska Central Europe

  • 9:40 - 10:20 Coffee break
  • 10:20 - 11:00 | 2. panelová diskuze

    Férové zaměstnávání: Proč je diverzita & inkluze pro některé strašákem?

    Termín diverzita a inkluze je v poslední době často skloňován a mnoha společnostmi deklarován jako důležitá součást firemních hodnot. Jaká je ale realita uvnitř firem? Jak často je zaměření na tato témata opravdu v DNA organizace a v kolika případech skončí pouze jako líbivá fráze na webu a sociálních sítích firmy pro zlepšení firemního brandu? V rámci diskuze se zástupci soukromého i státního sektoru si odpovíme na tyto otázky:

    • Čeho se firmy při zavádění D&I principů obávájí?
    • Jaké jsou největší přínosy i úskalí inkluzivního prostředí?
    • Jaké jsou nejčastější chyby, kterých se firmy dopouštějí?

    Zakladatelka komunity, Interim HR Manager

    HR Brainstorming

    Vedoucí Oddělení sekretariátu Rady vlády pro rovnost žen a mužů

    Úřad vlády

    D&I Specialist

    ŠKODA AUTO

    People & Culture ředitelka a členka dozorčí rady

    Allianz pojišťovna

  • 11:00 - 11:15 Přestávka
  • 11:15 - 11:55 | 3. panelová diskuze

    Spojme síly: HR versus stát - DPP a DPČ před a po novele zákoníku, jaká je realita firem?

    Konsolidační balíček vydaný koncem roku 2023 nám přinesl řadu změn. Jednou z nich jsou změny v DPP a DPČ. V rámci diskuze se zástupci soukromého i státního sektoru si odpovíme na tyto otázky:

    • Jak se se změnou české firmy popasovaly (nejen) s administrativní záteží, kterou změna přinesla?
    • Jaká změny na nás čekají od 1. 7. 2024?
    • Co přinese nová flexinovela?

    Vrchní ředitelka sekce legislativy

    Ministerstvo práce a sociálních věcí

    Partner a advokát

    Advokátní kancelář BOROVEC LEGAL

    HR Generalistka

    Mubea - HZP

    HR Manager

    Smarty Brands CZ & SK

  • 11:55 - 13:00 Obědový raut
  • 13:00 - 16:45 | Mentoringová část

    HRdinky a HRdinové kulatého stolu

    V průběhu celého odpoledne budete mít možnost brainstormovat s těmi nejzkušenějšími odborníky a sdílet své vlastní vědomosti a zkušenosti s ostatními kolegy z HR u některého z kulatých stolů. Mentoring se dělí do třech tématických okruhů:

    • praktické HR
    • diverzita a inkluze ve firmách
    • hodnota HR ve firmě

    Každá účastnice a účastník má možnost rezerovat si až 3 mentory v po sobě jdoucích časových oknech. Jeden mentoring trvá 60 minut a následuje po něm krátká přestávka.

    Harmonogram v rámci odpoledního bloku je následující:

    • 13:00 - 14:00 - I. kulatý stůl
    • 14:00 - 14:15 - přestávka
    • 14:15 - 15:15 - II. kulatý stůl
    • 15:15 - 15:45 - coffee break
    • 15:45 - 16:45 - III. kulatý stůl

    Kapacita je omezená na maximální počet 10 účastníků u jednoho stolu. Doporučujeme tedy zakoupit vstupenku co nejdříve, registraci jednotlivých stolů spustíme již brzy (obdržíte ji v separátním e-mailu).

    Learning & Development Manager

    DEFEND INSURANCE HOLDING

    HR Generalistka

    Mubea - HZP

    Site HR Manager

    ZF Engineering Plzeň

    HR & People Care Manager

    Billigence

    AI & Automation Transformations

    Deloitte

    Právní expertka na nerovné zacházení

    Odborový svaz státních orgánů a organizací

    Ex-CEO Talentwork, CEO PeopleBoard.ai

    Talentwork s.r.o.

    Women Empowerment Coach & Board Member BLF

    Business Leaders Forum

    HR business partner | Konzultant, lektor a auditor age managementu

    HR Brainstorming

    HR Manager

    Smarty Brands CZ & SK

    Členka představenstva

    Oncomed Manufacturing

    Partner a advokát

    Advokátní kancelář BOROVEC LEGAL

    HR Manager

    Olympus Medical Products Czech

    Head of Compensation / Benefits & HR administration

    Skanska Central Europe

    People & Culture ředitelka a členka dozorčí rady

    Allianz pojišťovna

    Diversity Manager

    ŠKODA AUTO

    Marketing and Communication Officer

    Pfizer Biopharmaceuticals Group

    CEO / HR strategie / Lektorka a mentorka

    MÁMA JOB team

    Development &Wellbeing Manager

    TV Nova

    Founder of Recruitment Club

    RECRUITMENT CLUB

    Diversity & Inclusion Manager

    Vodafone

  • 16.45 - 17:00 Přestávka, vydávání tomboly
  • 17:00 - 18:00 Networking
  • 18:00 Ukončení konference

Speakeři*rky a mentoři*rky

Lenka Sovová

Zakladatelka komunity, Interim HR Manager
HR Brainstorming

Lenka strávila většinu svého profesního života v oblasti HR. Má letitou praxi zejména v softwarových společnostech, postupně se přesunula do seniorních rolí se zastřešením veškerých HR procesů. V minulosti vedla několik programů v rámci ČR, mimo jiné i program pomáhající lidem s poruchami autistického spektra najít vhodné zaměstnání. Proto mezi její srdeční záležitosti patří také D&I témata. Ráda pracuje s lidmi i pro lidi. I to bylo důvodem proč v březnu 2021, jak ráda sama říká “omylem” založila komunitu HR Brainstorming, jejíž počet členů stále narůstá.

Dana Roučková

Vrchní ředitelka sekce legislativy
Ministerstvo práce a sociálních věcí

Mgr. Dana Roučková vystudovala obor Právo na Právnické fakultě UK v Praze. Po ukončení studia (v roce 1999) nastoupila na Ministerstvo práce a sociálních věcí, kde pracovala do roku 2016 nejprve na pozici referenta, poté jako vedoucí mzdově právního oddělení a od roku 2017 ve funkci ředitelky Odboru pracovněprávní legislativy MPSV. Dne 15. 10. 2020 byla jmenována náměstkyní pro řízení sekce legislativy, od 1.1.2023 je ve funkci vrchní ředitelky sekce legislativy MPSV.

Během své 25leté praxe se věnuje legislativnímu procesu a normotvorbě se zaměřením na pracovní právo. Je autorkou řady odborných článků týkajících se odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě a státní službě a cestovních náhrad.

Monika Šamová

Vedoucí Oddělení sekretariátu Rady vlády pro rovnost žen a mužů
Úřad vlády

Monika Šamová je právničkou se zaměřením na lidská práva. Monika dokončila magisterské studium na Masarykově univerzitě a University of Oxford a aktuálně působí na Odboru rovnosti žen a mužů Úřadu vlády ČR jako vedoucí Oddělení sekretariátu Rady vlády pro rovnost žen a mužů. V minulosti působila v Kanceláři vládního zmocněnce pro zastupování ČR před Evropským soudem pro lidská práva na Ministerstvu spravedlnosti, na DG EMPL v Evropské komisy a v Parlamentním institutu Kanceláře Poslanecké sněmovny PČR. V rámci lidských práv se Monika věnuje zejména oblasti genderové rovnosti, zákazu diskriminace a sociálních práv.

Jiří Sibera

HR Manager
Smarty Brands CZ & SK

Téma kulatého stolu: Digitalizace HR dokumentace a elektronický podpis - příležitosti a výzvy po novele Zákoníku práce
Zaměření na klíčové aspekty digitalizace HR dokumentace a implementaci elektronického podpisu v souladu s nejnovější novelou Zákoníku práce. Jak efektivně zahájit proces digitalizace ve své organizaci? Na co jsme se zaměřili při přechodu na elektronickou formu dokumentace a jaké technické a legislativní překážky mohou v průběhu nastat. Postup pro zabezpečení elektronických podpisů a jak se vyhnout rizikům.

Jiří je HR Manager ve společnosti SMARTY CZ a.s., kde řídí HR tým pro ČR a Slovensko. Má bohaté zkušenosti z pozice HR Business Partnera v MONETA Money Bank a.s., kde se věnoval podpoře managementu a efektivní správě personálních procesů a jejich zavádění do svěřených divizí. Zabývá se zaváděním a zlepšováním HR procesů, s důrazem na efektivitu, optimalizaci a digitalizaci. Jeho práce je zaměřena také na inovace v HR pro zvýšení produktivity a spokojenosti zaměstnanců.

Renata Horáková

Členka představenstva
Oncomed Manufacturing

Téma kulatého stolu: Jakou roli hraje HR při dosahování strategie a cílů společnosti?
Pojďme se se společně podívat, jaká může být přidaná hodnota HR při dosahování vize, strategie a cílů společnosti. V čem může HR a mělo by hrát ústřední roli? Co to HR vůbec je? Nemáme občas tendenci smrskávat HR na „pouhou“ péči o zaměstnance?

Renata vystudovala Právnickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně a MBA na Erasmus University Rotterdam. Od roku 2002 do roku 2009 působila ve společnosti PLIVA-Lachema a.s. na pozicích firemního právníka, posléze vedoucí právního oddělení a poradce představenstva. V roce 2010 našla společně se svým kolegou zahraničního investora a založila společnost oncomed manufacturing a.s., farmaceutickou společnost nyní s 200 zaměstnanci zabývající se kontraktním vývojem a výrobou cytostatických léčiv. Ve společnosti oncomed manufacturing a.s. má na starosti právní záležitosti, finance, HR, PR, CSR, IT a BOZP. Její vášní je nastavovat strategie a spojovat na oko rozdílné světy a činit z nich „jedno“.

David Borovec

Partner a advokát
Advokátní kancelář BOROVEC LEGAL

Téma kulatého stolu: Právní kompas pro HRdinky a HRdiny
Právní okénko pro účastnictvo naší konference, na kterém žádné téma není tabu. Máte dotaz z praxe, se kterým si nevíte rady? Judr. David Borovec bude připravený zodpovědět každý Váš pracovně-právní dotaz.

David je partner a advokát advokátní kanceláře BOROVEC LEGAL s hlavním zaměřením na oblast pracovního práva, kterou založil v roce 2018. V advokacii se pohybuje již od roku 2009, kdy nejprve působil v prostředí mezinárodní advokátní kanceláře Baker & McKenzie a později v butikové advokátní kanceláři Randl Partners, specializované na pracovní a obchodní právo, kde si postupně prošel různými pozicemi od studentských stáží přes koncipienta až po advokáta. Pracovní právo zůstalo jeho vášní a specializací doposud. Je absolventem Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze, na které složil rigorózní zkoušku rovněž v oblasti pracovního práva.

Vendula Imramovská

Learning & Development Manager
DEFEND INSURANCE HOLDING

Téma kulatého stolu: Podporuji ostatní v rozvoji, ale kdo pomůže MNĚ?
Společně se podíváme na rozvoj zaměstnanců, zakladní principy development plánů a také na to, že nesmíme zapomínat na sebe.

Po maturitě strávila čtyři roky v Londýně, kde pracovala v korporátní firmě a poprvé se setkala s týmem L&D v praxi. Pozorovala jejich klíčovou roli v každé fázi kariéry zaměstnance – od nervózních nováčků po zkušené kolegy, kteří se připravují na další pracovní posun, až po zkušené manažery. Jejich vášeň byla další inspirací, kterou chtěla následovat.

Profesionální cesta Venduly pokračovala vedením rozsáhlých týmů, spoluprací s dodavateli a řízením různorodých projektů. V klíčovém okamžiku se však musela rozhodnout mezi manažerskou pozicí a oddaností oboru L&D – a její srdce ji navedlo přesně k tomu, co ji naplňuje nejvíce. Dnes pracuje jako L&D manažerka ve firmě, kde jí bylo svěřeno vytvořit strategii L&D od základů. Svou práci vnímá nejen jako zaměstnání, ale jako poslání, které ji naplňuje radostí a smyslem. Zároveň si uvědomuje, že je to i připomínkou a závazkem k neustálému osobnímu rozvoji a nekonečnému zájmu o vlastní vzdělávání.

Danica Bauerová

HR Generalistka
Mubea - HZP

Téma kulatého stolu: DPP a DPČ před a po novele zákoníku práce.
Implementace změny ve vyrobní firmě, pozitivní a negativní dopad, způsoby řešení administrativní zátěže v praxi.

Danica svou profesní kariéru započala v obchodní sféře na pozici obchodního analytika. Personalistice se věnuje šest let a v tomhle oboru, jak sama říká, se našla. Daří se jí zde skloubit svou svůj smysl pro detail, analytickou práci a komunikativnost. Mezi její hlavní témata patří pracovně-lékařská péče, zdraví zaměstnanců, kategorizace rizik a BOZP, ale samozřejmě nahlíží na HR jako na celek. Systémová práce s různorodými lidmi ji naplňuje. V době covidové si dokázala, že překonávat vlastní limity a organizovat nové velké výzvy, jsou jejím hnacím motorem. Často se řídí mottem: „Můžeš být vším, čím chceš, když se pro to sám rozhodneš“.

Vendula Linková

Site HR Manager
ZF Engineering Plzeň

Téma kulatého stolu: HR – partner pro byznys.
Jak se stát respektovaným partnerem pro byznys. Jaké kompetence musí HR v dnešní době přinášet. V čem jsme pro byznys jedineční a užiteční.

20 let ve vodách HR a financí, od výroby, služby až po SW vývoj. Vendulu baví HR řemeslo i organizování mezinárodních projektů a vyjednávání podmínek pro jejich fungování. Za svůj největší úspěch považuje rozvoj týmů, které má na starosti.

Jitka Bartoníková Bednaříková

HR & People Care Manager
Billigence

Téma kulatého stolu: Jak na příjemné první setkání s firmou?
Jak budovat pozitivní zkušenost kandidátů během výběrového procesu, jak zařídit, aby na nás vzpomínali v dobrém i ti, které jsme nevybrali a jak co nejlépe usnadnit a zpříjemnit nástup a první měsíce ve firmě nováčkům.

Jitka strávila většinu svého profesního života v HR v technologických firmách (10 let v telco, pak během mateřské dovolené vystudovala na TUL Pedagogiku volného času), posledních 8+ let působí v Business Intelligence konzultační společnosti, kterou pomáhala budovat od prvních 7 zaměstnanců až po dnešních 150+ v rámci 5 evropských poboček. Hodně se věnovala recruitmentu, HR partneringu, operativě, péči o zaměstnance. Našla se v roli interního HR konzultanta a kouče (koučovací výcvik ukončila certifikátem v r. 2019). V Billigence působí jako propojovací článek mezi zaměstnanci a vedením, podílí se na různých HR projektech, organizuje společensky prospěšné aktivity, stará se o adaptaci nováčků, interní akademii, firemní hodnoty a firemní kulturu, která je v Billigence klíčová.

Hana Ducháčková

AI & Automation Transformations
Deloitte

Téma kulatého stolu: HR jako hybatel AI transformací
Jakou roli hraje HR v procesu adopce AI a proč je jejich zapojení klíčové nejen pro úspěšnou implementaci, ale i pro udržitelný rozvoj a bezpečné používání této technologie? Jaké jsou skutečné pilíře úspěšné integrace AI do podnikových procesů a jak může HR přispět k formování proměnlivých pracovních rolí a struktur v digitální éře?

Hana je uznávanou odbornicí v oblasti umělé inteligence a automatizace, s bohatými mezinárodními zkušenostmi v řízení projektů a inovací v různých průmyslových sektorech. Od roku 2012 se specializuje na robotiku a AI, což ji přivedlo k příležitosti založení jednoho z prvních Intelligent Automation Center of Excellence v České republice. Je aktivním členem mezinárodní asociace pro AI a automatizaci a je pravidelným přispěvatelem na mezinárodních konferencích, kde propojuje umělou inteligenci s oblastmi jako ESG a lidské zdroje, přičemž klade důraz na soulad s nově se formující legislativou. V poslední době se soustředí na potenciál Generativní AI pro podnikovou transformaci. V současné době pracuje v Deloitte, kde svými znalostmi a dovednostmi přispívá k rozvoji a implementaci inovativních AI řešení.

Šárka Homfray

Právní expertka na nerovné zacházení
Odborový svaz státních orgánů a organizací

Téma kulatého stolu: Podpora diverzity náborem nekončí, naopak začíná.
Jaké potřeby mohou mít rozmanité týmy, jak je zjišťovat a jak jim vyjít vstříc? A jakým způsobem je možné spolupracovat při podpoře diverzity s odborovými organizacemi?

Šárka Homfray vystudovala práva na Právnické fakultě UK (2007) a v letošním roce dokončila Genderová studia na Fakultě humanitních studií UK. Působila ve státní správě, naposledy jako zástupkyně ředitele odboru legislativy Ministerstva dopravy ČR, od roku 2017 působí jako odborová právnička Odborového svazu státních orgánů a organizací a poskytuje právní poradenství v oblasti pracovního a služebního práva. Od března 2023 je 2. místopředsedkyní OSSOO. Věnuje se otázce rovnosti žen a mužů, a to jak v rámci ČMKOS a Evropské odborové konfederace, tak v rámci různých projektů ve spolupráci s neziskovým sektorem, orgány státní správy i Sociologickým ústavem AV ČR. Je autorkou řady odborných a popularizačních článků a komentářů a oblíbené knížky Proč jsme tak naštvané? Spolu s kariérovou poradkyní Lucií Václavkovou připravuje podcast PAY GAP o ženách v práci.

Michal Martoch

Ex-CEO Talentwork, CEO PeopleBoard.ai
Talentwork s.r.o.

Téma kulatého stolu: Šéf jako blokátor změn, aneb říká, že chce, ale chová se opačně. Co s tím?

Michal je zakladatel firem Talentwork a PeopleBoard.ai vizionář a stratég. Pomáhá leaderům, týmům a firmám naplňovat jejich skutečný potenciál. Vytvořil vlastní talentový výcvik pro konzultanty, personalisty, head huntery a manažery, kteří chtějí ve své organizaci podporovat a rozvíjet talent management. Pomáhá manažerům, majitelům a firmám hledat a překonávat brzdy jejich růstu a plánovat strategický rozvoj.

Tereza Koucká

Women Empowerment Coach & Board Member BLF
Business Leaders Forum

Téma kulatého stolu: Jak může HR pomoci zvýšit zastoupení žen v (top) managementu?
Na nejvyšších příčkách vedení je v ČR zastoupeno méně žen než mužů. Jaké překážky brání úspěšným a
ambiciózním ženám v kariérním postupu? Jak může HR uzavírat gender gap a pomoci
ženám, které mají potenciál (a chtějí) růst získat strategické role? Jaké jsou benefity vyššího
zastoupení žen ve vedení pro celou organizaci?

Tereza je členka výboru Business Leaders Forum, lektorka a certifikovaná koučka. Přes 12 let zkušeností v různých HR rolích dalo Tereze komplexní pohled na to, co management a zaměstnanci potřebují. Podílela se na zavedení HR Business Partneringu, zakládala Talent Management programy, pomáhala zavádět nové Performance Management systémy. Posledních 5 let se v rámci neziskového sektoru zaměřuje na pilíř „S“ v oblasti udržitelnosti, který je také „o lidech“. Vede rozvojové programy pro manažerky a v rámci individuální praxe pomáhá klientům, především ženám, uskutečňovat jejich kariérní vize. Její misí je zvýšit procento zastoupení žen v managementu v ČR.

Romana Fornusková

HR business partner | Konzultant, lektor a auditor age managementu
HR Brainstorming

Téma kulatého stolu: Age management: Systematická podpora pracovní schopnosti zaměstnanců všech věkových kategorií ve firmách - nice to have nebo nezbytnost pro budoucnost HR?
Cílená podpora pracovní schopnosti v souvislosti se stárnutím pracovníků, vytváření inkluzivního pracovního prostředí a diverzifikovaných týmů, podpora mezigenerační spolupráce bez škatulkování do generací X, Y, Z,.. a aktivní sdílení know-how. Jak implementovat age management s citlivým přihlédnutím k individuální životní situaci pracovníka.

Romana vystudovala sociologii a andragogiku v profilaci na personální management. Personalistika je jejím tématem již více než 10 let, v rámci interního HR působila jako ředitelka lidských zdrojů v automotive společnosti. Poslední 3 roky se jako konzultant intenzivně věnuje oblasti age managementu a měření pracovní schopnosti. Je auditorkou age managementu. Jako autorizovaná lektorka programu Profesní seniorita® pomáhá připravovat zaměstnance na PRŮMYSL 4.0, učí je zvládat změny, předcházet syndromu vyhoření a identifikovat a posilovat své silné stránky. V roli konzultantky trénuje manažery v dovednostech potřebných k efektivnímu řízení firmy.

Jana Jirušková

Head of Compensation / Benefits & HR administration
Skanska Central Europe

Téma kulatého stolu: Spravedlivé odměňování zaměstnanců
Není to žádné sci-fi, pojďme se spolu naučit jak transparentně a spravedlivě odměňovat a společně budovat kvalitní HR procesy.

Už od dětství měla Jana silný smysl pro spravedlnost. Bavilo ji analyzovat, hrát si s čísly, hledat smysl v jakékoliv své činnosti. Zároveň se pohybuje jako ryba ve vodě také v personalistce, a je ráda v kontaktu s lidmi. Proto obě části své osobnosti spojila v profesní kariéře a věnuje se strategiím odměňování, trendům a vzdělávání v této oblasti, nastavování HR procesů a strategií. Spravedlivé odměňování ve ní rezonuje již více jak 20 let. Má mnohaleté zkušenosti z vedoucích manažerských pozic a stala se expertkou na odměňování zaměstnanců. Ráda inspiruje, dodává odvahu, předává know-how a usiluje o vyrovnání nerovností jakožto jednoho z cílů udržitelného rozvoje.

Anna Kozáčková

HR Manager
Olympus Medical Products Czech

Téma kulatého stolu: Hodnota HR ve firmě - jak prodat práci HR oddělení managementu a nejenom jim.
ak nebýt jako HR popelkou businessu? Cesta ke skutečnému HR business partnerství vede přes poctivou práci, budování důvěry u MNG a smysluplné HR projekty, které skutečně přispívají nejenom k podpoře businessu, ale i zjednodušení práce manažerům společnosti. Jak zavést do porad vedení pravidelné HR topics a jak je připravit, aby jim kolegové z TOP managementu věnovali patřičnou pozornost a podporu.

Anna vystudovala Andragogiku v profilaci Personální Management na Filozofické fakultě Univerzity Palackého. Během studia získala první zkušenosti v oboru v personální agentuře jako Recruiter. Následně se zapojila do interního HR v několika společnostech – byla zodpovědná za HR procesy v obchodě-logistické společnosti a ve výrobní společnosti o 1300 zaměstnancích. Aktuálně je zodpovědná za strategii a operativu HR procesů ve výrobní společnosti v oblasti Medical Devices. Díky týmu plných nadšenců se jí daří pracovat na pestrých projektech a etablovat HR jako pevnou součást senior managementu. Energii hledá v týmové práci a v projektech, kde propojuje pracovní a osobní život – práce s dětmi a teenagery, jejich rozvoj a vzdělávání a návaznosti na business svět.

Martina Zimmermann

Diversity Manager
ŠKODA AUTO

Jak s tématem diverzity a inkluze začít a jak pro něj nadchnout také své vedení?
Nevíte jak se o tématu D&I bavit s managementem? Pojďme se společně podívat na to, jak vytvořit business case, který vaše vedení podpoří.

Martina je marketingová expertka v automobilovém průmyslu. Působila na řadě pozic v různých automobilových značkách. Její devízou jsou marketingové strategie, produktový positioning a rebranding. Od roku 2021 působí ve Škoda Auto a.s. na pozici Odborná koordinátorka diverzity. Hlavní motivací pro změnu byla potřeba podpořit téma, které je jí blízké – aktivní ženy v mužském prostředí a podpora rodičů. Její výzvou je přenést své zkušenosti z marketingové komunikace do prostředí HR a tématu diverzita a inkluze. Kromě práce je její vekou vášní její čtyřletá dcera Tina, design a zahradničení.

Karel Kohout

D&I Specialist
ŠKODA AUTO

Krátce po dokončení studia Globálního podnikání a marketingu na Škoda Auto Vysoké škole začal působit jako projektový manažer v rámci technického vývoje Škoda Auto. V průběhu pěti let prošel postupnou transformací od tradičních metod vývoje software k metodice agilní. Naprosto zásadní a nedílnou součástí pracovní náplně byla práce s vývojovými týmy a jejich vedení. V současné době Karel ve Škoda Auto působí v oblasti Lidé a kultura jako Specialista diverzity. Diverzita a inkluze jsou velmi důležitá témata, se kterými je třeba správně nakládat a dlouhodobě o ně pečovat jak na strategické, tak i na operativní úrovni. Propojení poznatků z oblasti vývoje a diverzity jakožto získávání zkušeností z odlišných oblastí je jedním z odrazů zápalu pro různorodá témata a činnosti, kterým se Karel věnuje i ve svém volném čase.

Eva Koubíková

People & Culture ředitelka a členka dozorčí rady
Allianz pojišťovna

Téma kulatého stolu: Diverzita, rovnost a inkluze jako součást DNA firemní kultury.
Jak zapojit do tématu stakeholdery. Jak podpořit mladé talenty, pracující rodiče a zároveň motivovat generaci 50+?

Eva se věnuje oblasti HR přes 20 let. Zkušenosti během své kariéry získala ve velkých mezinárodních korporacích PwC, PPF nebo ING, technologických i konzultačních firmách i jako konzultantka na volné noze. Pracovala ve Velké Británii a v Číně, spolupracovala na projektech v Rumunsku a Litvě. Od roku 2017 v Allianz nastavuje HR strategii, řídí transformační projekty na zvýšení efektivity HR procesů, buduje otevřenou a spravedlivou firemní kulturu a věnuje se Talent managementu a rozvoji zaměstnanců. Již mnoho let aktivně podporuje diverzitu, inkluzi a rovné pracovní příležitosti. Jako mentorka působí pravidelně na konferenci Equal Pay Day, v Allianz založila a řídí Regionální Mentoring Program pro 10 zemí regionu CEE. Její velkou radostí je podporovat další ženy v podnikání, kariéře nebo v CSR projektech.

Zuzana Andělová

Marketing and Communication Officer
Pfizer Biopharmaceuticals Group

Téma kulatého stolu: Tajemství angažovaných a motivovaných zaměstnanců
Angažovanost – “engagement” zaměstnanců by měl být snem každého zaměstnavatele. Proč? Angažovaný a motivovaný zaměstnanec je produktivnější, loajálnější a nakonec I spokojenější. Strategický engagement zaměstnanců prokazatelně snižují fluktuaci - až o 42% a zvyšuje produktivitu celé firmy - až o 17% (pramen State of the Global Workplace). Podíváme se spolu jak na to. Nasdílím s vámi své zkušenosti – dobrou I špatnou praxi.
Tip pro HRdiny a HRdinky: nebojte se Zuzany zeptat, jak implementovat diverzitu s minimálním budgetem.

Posledních 9 let se Zuzana věnuje také rozvoji žen. Pro společnost Agender s.r.o. založila projekt Byznys ženské kruhy – roční rozvojový program do firem. Spolupodílela se na založení projektů inicioprozeny.cz či úspěšný festival pro ženy z korporací – VSEMZENAM.CZ. Je dobrovolnou mentorkou v organizaci Minerva21 a hrdou maminkou Laury a Adama, kteří ji přivedli k tématu slaďování práce a rodiny.

Zuzana v současné době působí jako manažerka komunikace a strategických projektů ve společnosti Pfizer, kde mimo jiné zavedla diverzitu, flexibilní formy práce a úspěšný mentoringový projekt. Úzce spolupracuje s HR oddělením na ukotvení a posílení engagementu/angažovanosti a motivace zaměstnanců také v projektu One Pfizer.

Kateřina Čípová

CEO / HR strategie / Lektorka a mentorka
MÁMA JOB team

Téma kulatého stolu: Efektivní integrace rodičů zpět do pracovního prostředí.
Management mateřské a rodičovské dovolené je proces, který má svá specifika, úskalí a pravidla. Je zásadní pro podporu nejpočetnější diverzifikované skupiny na trhu práce v ČR – rodičů. Zaměříme se na osvědčené postupy z praxe, které umožňují zaměstnavatelům efektivně integrovat rodiče zpět do pracovního prostředí. Cílem je nabídnout přehled o tom, jak proaktivní přístup k zaměstnávání rodičů může obohatit firmu a zlepšit spokojenost zaměstnanců. Podpora rodičů, převážně žen po rodičovské dovolené má velký pozitivní dopad.

Kateřinina téměř 20letá profesní cesta je úzce spojená s tvořením a implementací HR strategií, kariérním poradenstvím a lektorováním. Od roku 2012 v těchto oblastech podniká a spolupracuje s významnými českými zaměstnavateli. Implementuje a zavádí HR nástroje a procesy orientované na rozvoj potenciálů zaměstnanců, manažerů i top managementu. Lektorování je její vášeň a témata, kterým se věnuje jsou time management, sebeprezentace, work life balance, leadership a talent management. Připravuje také vzdělávací programy pro osobní rozvoj rodičů při návratu do práce a následné adaptaci do pracovního prostředí.

Lucia Burda

Development &Wellbeing Manager
TV Nova

Téma kulatého stolu: Zadání znělo jasně: Vytvořte ten wellbeing!
U kolatého stolu se společně podíváme na to, jak lze přistoupit k nastavení wellbeingu ve společnosti. Co to vlastně je a jak k němu můžeme přistoupit? Společně si zasdílíme, jak s ním ve společnostech pracujeme a s jakými překážkami se potkáváme.

Lucia je nově na pozici Group L&D Manager pro společnost CME,která je mateřskou společností TV Nova, kam se po 12 letech postupně přesouvá. V TV Nova pracovala na různých HR pozicích z níchž ta poslední byla Development & Wellbeing Manager. Byla zodpovědná za vytvoření strategie Wellbeingu a za realizaci jednotlivých aktivit pro zaměstnance. Téma wellbeingu a rozvoje zaměstnanců jí provází téměř celou její pracovní kariérou v TV Nova. Ráda připravuje programy, které propojují strategické cíle společnosti a jsou přínosem pro zaměstnance. Prostředí médií ji značně ovlivnilo a tak v její práci najdete hravost, kreativitu a to vše opředené příběhem.

Petra Svobodová

Founder of Recruitment Club
RECRUITMENT CLUB

Téma kulatého stolu: Podpora diverzity začíná náborem
Jak dosáhnout pozitivní candidate experience a podporovat diverzitu již během náboru? Jak může nábor nových talentů aktivně přispět k vytváření otevřené firemní kultury, která podporuje různorodost a inkluzi? Projednáme také největší výzvy při transformaci náborových strategií, aby reflektovaly hodnoty rovných pracovních příležitostí a inkluzivity.

Petra se věnuje oblasti náboru a HR přes 20 let. Zkušenosti během své kariéry získala ve velkých mezinárodních korporacích GE, Moneta, Valeo nebo Accenture, specializovaných i konzultačních firmách v náboru. Vedla nábor pro ČR a SR, spolupracovala na náborových projektech v Indii, Polsku, Maďarsku a Rumunsku. V roce 2022 založila a od té doby vede největší recruitment komunitu u nás s názvem Recruitment club, která propojuje a spojuje náborové profesionály, HR experty a vizionářské manažery. Petra je vizionářka, optimistka a vášnivá milovnice kávy. Jejím hlavním cílem je neustále posouvat hranice a přinášet nové perspektivy do světa náboru.

Jana Vychroňová

Diversity & Inclusion Manager
Vodafone

Téma kulatého stolu: DEI jako konkurenční výhoda.
Jak zavést úspěšné programy s aktivní podporou nejvyššího vedení?

Jana Vychroňová je expertka na diverzitu s více než 20 lety zkušeností v HR. Ve své roli Diversity & Inclusion manager ve Vodafone se zaměřila na vytvoření skutečně inkluzivního prostředí, kde může prosperovat každý. Jana věří v budoucnost bez genderových, věkových, sexuálních či kulturních předsudků. Realizovala mnoho iniciativ, které byly na trhu vnímány jako inspirace a oceněny různými HR oceněními, např. za politiku vstřícnou k rodině, včetně 16týdenní rodičovské dovolené, podporu nabízenou obětem domácího násilí, flexibilitu zaměstnání, podporu LGBT+ lidí nebo kolegů a kolegyň se zdravotním znevýhodněním.

Jana za svou práci získala ocenění Osobnost roku v oboru HR za rok 2022 a Pride Business Forum Hero 2023. Je také členkou správní rady Pride Business Fora.

Vystavovatelé

Partneři konference

Vstupenka na HR Brains konferenci

Počet účastníků je omezený - zajistěte si své místo co nejdříve!

Vstup pro jednoho

Vezmi kamaráda*ku za 500 Kč!
3 490

(včetně DPH)

Vstupenka zahrnuje:

  • nabitý program
  • 3 panelové diskuze
  • 3 kulaté stoly
  • sdílení a inspirace v menších skupinách
  • závěrečný networking
  • desítky spíkrů z interního HR; vedení firem a státního sektoru
  • setkání s HR profesionály z celé ČR
  • bohatý obědový raut
  • 2 coffee breaky
  • bohatá tombola
  • představení moderních HR nástrojů a technologií našich vystavovatelů; které Vám usnadní práci